Trivselsproblemer på arbejdspladsen

Af - 23. juli - 2015

Problemer på arbejdspladsen må ikke ignoreres!

Arbejdslivet er en meget stor del af mange menneskers liv og for mange også en stor del af deres identitet. Hvis du ikke har det godt på dit arbejde, så er det meget vigtigt først at finde ud af, hvad problemerne bunder i og derefter finde ud af, hvordan de bedst løses i lige netop din situation.

Nogle af de mere typiske problemstillinger på arbejdspladser er ting som:

  • Mobning
  • Problemer med kollegaer og/eller omgangstonen pÃ¥ arbejdspladsen
  • En chef der mÃ¥ske virker arrogant og ikke tager hensyn til dig
  • Du har problemer med at overskue dine arbejdsopgaver og strukturere din arbejdsdag
  • Du føler ikke at din indsats pÃ¥skønnes
  • Du er mÃ¥ske konfliktsky og har svært ved at begÃ¥ dig pÃ¥ arbejdspladsen
  • Du føler dig presset og mÃ¥ske stresset.

Hvis du ignorer de advarselssignaler din krop og dit sind giver dig ved at “fortælle” dig, at du er utilpas pÃ¥ dit arbejde, kan tingene faktisk gÃ¥ rigtig galt. Mange ignorere symptomer pÃ¥ stress og tror egentlig ikke at trivselsproblemer og stress kan være slemt, men det er langt fra sandheden. Langvarigt stress kan være særdeles farligt og det er derfor vigtigt at finde ind til problemets kerne og rent faktisk fÃ¥ gjort noget ved det.

Via samtaleterapi vil jeg hjælpe dig til at identificere de problemer, du er udsat for på din arbejdsplads og vi vil ved fælles hjælp finde frem de præcise årsager til de enkelte problemer.

Når dette er på plads udarbejder vi i fællesskab planer og værktøjer til at hjælpe dig ud af problemerne på din arbejdsplads.

Kontakt mig snarest for en uforpligtigende indledende samtale, så du kan begynde at trives bedre på din arbejdsplads hurtigst muligt!